De VVD vormt het netwerk van enthousiaste en geëngageerde liberalen in Montfoort en Linschoten.

Liberaal netwerk in Montfoort

De VVD is een actieve liberale vereniging op lokaal, regionaal, landelijk en Europees niveau. De VVD organiseert voor haar leden een scala aan politieke cafés, cursussen, workshops, thema-dagen, debatten en debattoernooien. Leden van de VVD-afdeling Montfoort vormen het liberale netwerk van Montfoort en Linschoten. Leden kunnen meepraten over het liberale beleid van de fractie. Bovendien kunnen leden actief worden in besturen en commissies of als volksvertegenwoordiger.

Fractie, forumleden en bestuur

De afdeling Montfoort werd opgericht in 1979 en ging in 2016 op in VVD Lopikerwaard. De VVD-fractie in Montfoort bestaat uit twee raadsleden en drie commissieleden namens de VVD. Het bestuur van de VVD Lopikerwaard zorgt voor de dagelijkse gang van zaken.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

* Verplichte velden