Nieuwe leden

Een liberaal Montfoorts geluid is nu harder nodig dan ooit. We verwelkomen u graag als een van onze enthousiaste nieuwe leden. Aanmelden kan hier!

De Montfoortse leden van de VVD Lopikerwaard vormen de kern van het liberale netwerk in Montfoort en Linschoten. Hoewel we de afgelopen jaren veel voor elkaar hebben gekregen is een liberaal Montfoorts geluid nu harder nodig dan ooit!

De VVD zoekt daarom nieuwe leden; inwoners die hun steentje willen bijdrage aan een liberale gemeente.

Wat krijg ik daar voor terug?

Forumleden VVD Montfoort

Uw stem telt

De VVD is een actieve politieke partij, waar leden democratisch meebeslissen en samen de kern vormen van het liberale netwerk. Leden kunnen natuurlijk actief worden in bestuurlijke of politieke functies.

Landelijk liberaal netwerk

Ook buiten Montfoort en Linschoten vormt de VVD een groot netwerk van enthousiaste en geëngageerde liberalen. Leden kunnen deelnemen aan VVD-bijeenkomsten in de Lopikerwaard, maar natuurlijk ook in andere plaatsen. De VVD organiseert voor haar leden een scala aan politieke cafés, cursussen, workshops, thema-dagen, debatten en debattoernooien.

Liber-prinsjedagPolitieke duiding

VVD-leden worden actief op de hoogte gehouden van wat er speelt. U ontvangt zes maal per jaar het magazine Liber en u kunt zich abonneren op het Thorbeckeweb, de gratis wekelijks digitale nieuwsbrief van de VVD, met daarin actualiteiten uit de verschillende fracties en de partij.

Rondleiding in het hart van de politiek

De VVD organiseert speciaal voor haar nieuwe leden een unieke rondleiding in het hart van de Nederlandse politiek: de Tweede Kamer en het Binnenhof.

We verwelkomen u graag als een van onze enthousiaste nieuwe leden! U kunt zich aanmelden via de landelijke VVD. Voor jongeren, ouderen en gezinsleden bestaan speciale contributiearrangementen.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

* Verplichte velden