Statement coalitie Montfoort over vertrek wethouder Rensen

Jocko Rensen legt zijn functie als wethouder neer. Statement coalitie:

Dit bericht is gepubliceerd op: 15-11-2019

Anderhalf jaar geleden zijn VVD, PAK en IBML vol ambitie begonnen aan een nieuwe politieke samenwerking. Bewust hebben wij professionele wethouders aangetrokken van buiten onze gemeente om orde op zaken te stellen. Wij zien dat dit zijn vruchten afwerpt en dat er in korte tijd veel is gerealiseerd en dat Montfoort steeds professioneler bestuurd wordt. Het vertrek van Jocko Rensen betreuren wij dan ook ten zeerste. Hiermee verliezen wij als gemeente een uitstekende bestuurder. Echter dit sterkt ons in het voornemen om op de ingeslagen weg samen door te gaan. Wij blijven onze samenwerking voortzetten want er is nog veel werk te doen in deze mooie gemeente. Wij blijven andere fracties oproepen om zich in de toekomst ook constructief op te stellen. De vrijgevallen wethoudersfunctie zal dan ook zo snel mogelijk opnieuw worden ingevuld.

VVD Montfoort, Progressief Akkoord, Inwonersbelangen ML